مصرف «شیشه» موجب توهم خودبزرگ بینی می‌شود
موسسه تحول,زندگی,امید
مرکز اقامتی سم زدایی میان مدت مصرف کنندگان مواد مخدر و محرک
درباره وبلاگ


موسسه تحول,زندگی,امید با تمام وجود و در نهایت افتخار آمادگی دارد در زمینه مشاوره و بستری و درمان عزیزان در عذاب شما خدمتی صادقانه ارائه دهد.. تلفن جهت مشاوره: ــــ09127339160 ابراهیم ابراهیمی

پيوندها
کرونا - سالنامه سلامت
عـکس و مطالب توپ
کمک به نیازمندان ایران زمین
Shad90
خودروهاي رويايي
صد در صد داغ
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موسسه تولدی نو و آدرس tavalodinow.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 92
بازدید هفته : 136
بازدید ماه : 297
بازدید کل : 80588
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
مرتضی عربي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 10 تير 1391برچسب:, :: 11:8 :: نويسنده : مرتضی عربي

خبرگزاری فارس: معاون آموزش مرکز ملی مطالعات اعتیاد گفت: ماده محرک شیشه به دلیل وجود ناخالصی‌هایی می‌تواند خسارات غیرقابل برگشتی به سیستم عصبی وارد کند.

آذرخش مکری در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود ماده مخدر شیشه که در لابراتورهای خانگی ساخته می‌شود دارای ناخالصی‌هایی است، اظهار داشت: این موضوع صحیح است و به دلیل اینکه در سنتز این ماده از روش‌های معیوب استفاده می‌شود و دهها آشپزخانه مختلف آن را سنتز می‌کند این احتمال وجود دارد که برخی از آنها مسیرهای نادرستی بروند.

وی افزود: ترکیباتی مانند متام‌فتامین و برخی مشتقات آنها خسارات غیرقابل برگشتی به سیستم عصبی می‌زنند که در ساختار شیشه وجود دارد.

مکری تصریح کرد: این ماده می‌تواند موجب لرزش بدن و جنون شود و موجب افزایش فشار خون و تپش قلب شود.

آذرخش مکری  در پاسخ به این سؤال که آیا مصرف شیشه موجب احساس توهم عدم نیاز معتاد به درمان می‌شود اظهار داشت: به دلیل اینکه فرد با مصرف شیشه احساس خود بزرگ‌بینی پیدا می‌کند و جنون می‌گیرد و این حالت موجب می‌شود مشکلات و ناکامی‌ها را نبیند و دچار این توهم شود که از پس همه مشکلات برخواهد آمد.

وی افزود: این فرد فکر می‌کند تواناتر از افراد دیگر است و این باعث می‌شود که آسیبی که حتی در نزدیکی وی قرار دارد را نبیند.

مکری تصریح کرد: افرادی هم وجود دارند که با یکبار مصرف شیشه اعتیادی مانند اعتیاد به هروئین پیدا کرده‌اند.

وی گفت: بالاترین کارایی برای درمان شیشه روان‌درمانی است که اگر با کیفیت خوب و توسط افراد آموزش دیده انجام شود بیش از 50 درصد کارایی دارد. درمان دارویی این ماده بسیار ضعیف است. برخی داروها امیدهایی را مطرح کرده‌اند اما هنوز در مرحله تحقیقات است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: